Fakturace služeb GROWELL - pravidla

Timesheeting
Přílohou každé faktury musí být výkaz práce (timesheet) schválený od klienta, který práci přebírá. Postačí elektronické schválení (v systému klienta, mailem), ale je možný i scan fyzicky podepsaného timesheetu.
Pozn.: Klienti PwC a KB mají výjimku - stačí zaslání faktury. Schvalování výkazu práce u těchto klientů je nastaveno odlišným procesem.
Faktura
Variabilní symbol na fakturách musí na začátku obsahovat unikátní ID (3-místné číslo), které ti bude zasláno.
Pokud používáš fakturační software, pak se VS vygeneruje automaticky. Vlož ID do číselné řady faktur a zobrazí se i ve VS.
Příklad: číslo faktury bude např. 2024-04-30, po úpravě s ID: 230-24-04-30, VS pak bude 230240430 (pozor: VS může mít maximálně 10 znaků)
Návod, jak na to ve 3 nejpoužívanějších fakturačních programech:
Fakturoid
iDoklad
Vyfakturuj
Faktury posílej na email fakturace@growell.cz .
Nemáš-li fakturační nástroj, lze použít např. https://www.fakturoid.cz/ - šikovný a zdarma.
Fakturační údaje GROWELL
GROWELL s.r.o.
Želetavská 1525/1
140 00 Praha 4
IČ: 28142888
DIČ: CZ28142888
Datum vystavení
uvádět poslední den měsíce, ke kterému se vztahují dodané služby
příklad: za služby dodané v květnu 2025 uvést datum vystavení 31. 5. 2025
DUZP
vždy uvádět poslední den měsíce, ke kterému se vztahují dodané služby
příklad: za služby dodané v květnu 2025 uvést DUZP 31. 5. 2025
neplátci DPH nemusí DUZP uvádět
Splatnost
14 dní (není-li ve smlouvě/objednávce stanoveno jinak)
Text na faktuře
uvádět text ve formě: IT konzultační služby: Typ služby - KLIENT - RRRR-MM
příklad: “IT konzultační služby: Testing - MONETA - 2021-05”
Částka & jednotky
do faktury prosím uváděj počet odprac. MDs
(pokud to vyjde s desetinnými místy, zaokrouhli počet MDs pouze na dvě desetinná místa směrem nahoru)jednotkovou cenu za MD (bez DPH)
výslednou částku program dopočte (včetně případného DPH, pokud jsi plátcem DPH)